لپتاپ استوک سرفیس بوک 2 یکی از بهترین لپتاپ هایی است که توسط کمپانی معروف مایکروسافت طراحی و سپس عرضه گردیده است. ویژگی های متعددی در زمینه های گوناگون وجود دارد که باعث جذب افراد گردیده اند که در ادامه به تمامی آن ها خواهیم پرداخت.

طراحی لپتاپ استوک سرفیس بوک 2

اگر می خواهید از لپتاپی بهره ببرید که دارای طراحی فوق العاده ای باشد، این سری از لپتاپ ها گزینه بسیار مناسبی است. رنگ نقره ای آن چیزی فراتر است سیلور بودن است و مانند طلا درخشان است. جای گیری دکمه ها نمایشگر آن بر شیک بودن محصول افزوده است. علاوه بر بحث ظاهر، می توانند باعث راحتی کاربر در هنگام کار شود. به گونه ای که با این دکمه ها می توانید ولوم صدا را خیلی سریع تنظیم نمایید و در صورت لزوم آن را کم و یا زیاد کنید.

حالت تبلت لپتاپ استوک سرفیس بوک 2

شاید خیلی از افراد در بین یک تبلت و لپتاپ بر سر دوراهی مانده اند  و نمی توانند یکی از آن ها را انتخاب کنند. با وجود این سری از لپتاپ های مایکروسافت می توانید با یک تیر دو نشان بزنید. یعنی لپتاپ و تبلت را با پرداخت هزینه مشترک با هم داشته باشید. لولایی که کیبورد و نمایشگر را به هم متصل کرده است، به راحتی از کار جدا می شود و شما با در دست داشتن صفحه نمایش می توانید از آن به جای تبلت استفاده کنید. صفحه نمایش لمسی به شما این قابلیت را می دهد تا کارهایتان را بسیار سریع به انجام برسانید و در هر حالتی از آن استفاده نمایید.

این نمایشگر از اندازه 15 اینچی بهره برده است و افرادی که به سینما و فیلم دیدن علاقه بسیار دارند، به راحتی می توانند لپتاپ استوک سرفیس بوک 2  را برای خود تهیه کنند تا علاوه بر استفاده از قابلیت ها و ویژگی های آن دیزاین زیبایی را به اتاق خود بدهند. اگر قصد دارید از حالت تبلت مود این محصول استفاده کنید می توانید قلم مخصوص لپتاپ را تحت عنوان Surface Pen اری نمایید و به راحتی به بررسی برنامه های موجود در آن بپردازید.

این نمایشگر همراه با کیبورد خود دارای وزنی سنگین تر از سری های قبل خود می باشد. وزنی که این لپتاپ به خود اختصاص داده است، در حدود 2 کیلوگرم می باشد.

مشخصات فنی لپتاپ استوک سرفیس بوک 2

یکی از ویژگی هایی که هر لپتاپی باید از آن برخوردار باشد، حافظه موقت و اصلی بالا است. این سری از لپتاپ ها دارای حافظه موقتی 16 گیگابایت است و حافظه اصلی آن 512 گیگابایت می باشد که به راحتی می توانند انبوهی از نرم افزارها و فایل های شما را در خود جای دهند. این لپتاپ دارای پردازنده هشت هسته ای می باشد که از نوغ قوی ترین ها می باشد. اگر می خواهید سنگین ترین نرم افزارها را بر روی این لپتاپ نصب کنید، نگرانی وجود ندارد. زیرا این پردازنده می تواند تمامی نرم افزارهای انتخابی شما را با بالاترین سرعت اجرا کند. بدون اینکه ذره ای اختلال در حین احرای آن به وجود آید. همچنین اگر فردی هستید که از بازی های کامپیوتری لذت بالایی را می برید، باید گفت می توانید با استفاده از لپتاپ استوک سرفیس بوک 2 خاص ترین لحظات را برای خود در حین بازی کردن بسازید. زیرا با پردازنده هشت هسته ای و همچنین گرافیک بالای آن هیچگونه مشکلی در روند اجرای بازی به وجود نخواهد آمد.  پس علاوه بر انجام فعالیت های کاری و یا درسی خود می توانید خود را با سرگرمی های مختلف نیز مشغول کنید.

اگر محتوایی را می خواهید با لپتاپ به اشتراک بگذارید، هیچ چیز بهتر از درگاه USB که در این سری از استوک ها تعبیه شده اند، نمی باشد. زیرا سرعت کار را در هنگام انتقال دادن فایل ها بالا می برد. یکی دیگر از راه هایی که به واسطه آن می توانید فایل های خود را با لپتاپ به اشتراک بگذارید، بلوتوث می باشد. البته این نکته نیز باید ذکر شود که استفاده از بلوتوث به منظور انتقال دادن فایل های کم حجم طراحی شده است و در صورت  انتقال فایل ها با حجم بالا باید ساعت های طولانی را منتظر تمام کار باشید. پس به راحتی تنها با اتصال یک فلش مموری به درگاه یو اس بی می توانید محتواهای درون آن را به داخل لپتاپ منتقل کنید.

به غیر از فلش مموری گوشی خود را نیز می توانید به لپتاپ وصل کنید و فایل های را از داخل لپتاپ به گوشی و یا بر عکس منتقل کنید.

با وجود یک شارژر اورجینال در داخل بسته بندی محصول نگران به اتمام رسیدن شارژ نباشید. زیرا این لپتاپ در حالن پخش ویدیو می تواند تا 17 ساعت روشن بماند و قدرت بالای باتریش را به رخ شما بکشد.

خیلی از افراد به عکس گرفتن بسیار علاقه نشان می دهند. بهم همین دلیل با استفاده از ابزارهای گوناگون به عکاسی می پردازند. با این لپتاپ می توانند یک ابزار دیگر به تجهیزات عکاسی خود بیفزایند. هر چند این لپتاپ از کیفیت بالای دوربین به منظور عکاسی حرفه ای بهره مند نمی باشد، اما برای ساعاتی می تواند خانواده ها و دوستان را نزدیک هم جمع نماید تا خاطرات مختلفی را ثبت کند. پس گزینه دوربین نیز از ویژگی هایی می باشد که فرد را به سمت این محصول سوق می دهد.

جمع بندی

این لپتاپ یکی از بی نظیرترین محصولاتی است که توسط کمپانی مایکروسافت طراحی گریده است. اگر خواهان این هستید که همزمان از یک تبلت و لپتاپ بهره مند شوید، حالا بهترین زمان برای تهیه و این محصول است.

با تمام ویژگی هایی که در مورد این لپتاپ استوک ذکر شد، کمتر کسی را می توان پیدا کرد که تعللی در آن داشته باشد. پس اگر تصمیم به یک لپتاپ با گرافیک بالاو طراحی زیبا دارید، لپتاپ استوک سرفیس بوک 2 بهترین گزینه پیش روی شماست که می تواند یک سرمایه گذاری کاملا منطقی برای شما باشد و در صورت کارکرد و استفاده درست از آن سال ها متوالی از داشتن آن لذت ببرید و تجربه های جدیدی را در این خصوص کسب کنید.


رایانه و لپ تاپ لپتاپ ,استوک ,توانید ,استفاده ,سرفیس ,فایل ,لپتاپ استوک ,استوک سرفیس ,ویژگی هایی ,انتقال دادن ,داخل لپتاپ ,لپتاپ استوک سرفیس منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تخفیف بانک مطالب مداحی تجارت خرید و فروش امام حسین ، اهلبیت ، مداحی ، هیئت فرش کاشان بایراق دانلود فیلم و سریال