پاپيروس يكي از مهمترين مواد در تاريخ مي باشد . از قرن 11 م مادة مترشحه براي ساختن آن گم شد . متن ابتدايي نامبهم مورد بحث قرار گرفته ساختن پاپيروس و دانستن محل زيست آن مي باشد . آزمايشهاي اخير دردو مرتبه بدون تجديد مراحل مختلف ساختن پاپيروس نتيجه داد . مطالعه با ميكروسكوپ روشن وSEM  در رسيدگي به اين روشها منتقل شده بود . نشان ويژه شكلها ( كيفيتهاي ) پاپيروس طرز عمل آوريهاي مختلف آن را شرح مي دهد . مطالعه امكان تشخيص دادن دو پاپيروس موجود در امتحان را آشكار كرد .

پاپيروس يكي از تعداد زيادي ماده مصري است . گريك رومن متنهايي حفظ شده را دارند . به زودي متنابهي از كتاب مقدس انتخاب شده و همچنين روي پاپيروس نوشته شد . در دوره هلنستيك وقتي وسترن كاملاً پيشرفت كرد كلمه بر روي پاپيروس نوشته شد . ميليونها كتاب پاپيروس ساخته شدند . در آن زمان آن بهترين محصول صادراتي مصر بود . پاپيروس استفاده شده در سيكل بعد از قرن 11 م . به نظر آن يكي از ماده هاي نخست بود كه مي توانست متصدي حمل و نقل تمدن وسترن باشد. {1} نظريه مهم بودن ماده حيرت انگيز آن هست كه توصيف نامبهم حقيقت مرحله عمل آوري آن قطعي نيست . توزيع مرحله عمل آوردن با پليني . فقط يكي است كه هنوز وجود دارد ، بسيار روشن نيست و شايد منجر به تفسيرهاي گوناگون شود . كوششها تجديد مرحله ساختن ناموفق اثر را براي يك مدت طولاني انتقال مي دهد . اولين تجديدها با براك جيمز در 1790 . با استودهارد در 1834 و پايان با لوكاس در 1928 . موفقيت بسيار زيادي ديده نشد فقط پيروي كردن از پركينس و گان نتيسكم در 1930 يك محصول قابل استفاده را نتيجه داد .مطالعه مدرن وآزمايشها با لوئيس و راگاب {2}، قابل استفاده است در يك روش كه اكنون مي آيد پذيرفته شود در ساختن مرحلة كلاسيك كه محصولات تجاري ورقهاي پاپيروس با راگاب و ال كاتان {3} انجام مي شود براستي شباهت آن با پاپيروس عتيقه (باستاني ) ديدني است .


پورتال جامع صبا پاپيروس ,مرحله ,استفاده ,ماده ,مطالعه ,ساختن پاپيروس ,قابل استفاده ,پاپيروس نوشته منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

طراحی وب سایت هر چی که بخوای انجمن علمی-آموزشی دبیران شیمی گیلان لاستیک سواری پایگاه آموزشی و اطلاع رسانی مهندسی پزشکی بهترین سایت دانستنی های روز barghta هتل متل دانلود آهنگ امیر عباس گلاب